Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Strona główna BIP


Alko-lody - Komunikat Głównego Inspektora IJHARS


Powódź - Komunikat Głównego Inspektora IJHARS


Artykuły rolno-spożywcze z terenów zalanych - Komunikat Głównego Inspektora IJHARS


 

Witamy na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Wojewódzkiego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych we Wrocławiu


Dane adresowe

Wojewódzki Inspektorat Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych

ul. Ofiar Oświęcimskich 12, 50-069 Wrocław

NIP: 896-10-00-838  REGON: 000054013


Kontakt telefoniczny, fax

tel. (71) 346-08-84 , (71) 344-22-73, fax. (71) 343-75-28


Adres poczty elektronicznej

e-mail: wiwroclaw@ijhars.gov.pl


Godziny pracy urzędu 

poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek:   7:15 - 15:15

sobota, niedziela:  nieczynne


Oddział zamiejscowy

Oddział WIJHAR-S w Żarskiej Wsi

Budynek biurowy BB, parter

ul. Transportowa 1, 59-900 Żarska Wieś, Polska

Kontakt telefoniczny do Oddziału: 604 949 660  


Elektroniczna Skrzynka Podawcza (ESP)

Złożenie w Wojewódzkim Inspektoracie Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych we Wrocławiu dokumentu w formie elektronicznej, możliwe jest poprzez:

  1. posiadanie konta użytkownika na platformie  ePUAP - Elektronicznej Platformie Usług Administracji Publicznej,
  2. posiadanie profilu zaufanego lub kwalifikowanego podpisu elektronicznego - jeśli dokument wymaga podpisu. 

Formularz pisma ogólnego do podmiotu publicznego 

Adresy Elektronicznej Skrzynki Podawczej WIJHARS we Wrocławiu na platformie ePUAP:

/WIJHARS/skrytka

/WIJHARS/SkrytkaESP


Wymagania techniczne

Zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 14 września 2011 roku w sprawie sporządzania i doręczania dokumentów elektronicznych oraz udostępniania formularzy, wzorów i kopii dokumentów elektronicznych (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 180) oraz rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (t.j. Dz.U. z 2017 r. poz. 2247), akceptowalne formaty załączników to:

  1. DOC, DOCX, RTF, ODT, TXT,
  2. XML,
  3. PDF, XPS,
  4. CSV,
  5. XLS, XLSX, ODS,
  6. PPT, PPTX, ODP,
  7. GIF, TIF, TIFF, JPG, JPEG, PNG, SVG,
  8. GEOTIFF,
  9. WAV, MP3, AVI, MPG, MPEG, MP4, M4A, MPEG4, OGG, OGV,
  10. DWG, DWF, DXF, DGN, JP2,
  11. ZIP, TAR, GZ (GZIP), 7Z,
  12. HTML, XHTML.

Maksymalny rozmiar załącznika dołączanego z dysku do formularza (dokumentu elektronicznego) wynosi 3,5 MB.