- System zarządzenia jakością
- Ankieta badająca stopień zadowolenia klienta
Ankieta badająca stopień zadowolenia klienta
Szanowni Państwo,
Wojewódzki Inspektorat Jakości Handlowej Artykułów Rolno – Spożywczych we Wrocławiu, wdrażając System Zarządzania Jakością zgodny z wymaganiami normy PN-EN ISO 9001:2015 ma na celu osiągnięcie i utrzymanie wysokiego poziomu jakości pracy na wszystkich etapach realizowanych zadań, utrwalenie dobrego wizerunku członków korpusu służby cywilnej oraz spełnienie oczekiwań Klientów.
Mając na uwadze stałe doskonalenie metod funkcjonowania Inspektoratu oraz uzyskanie pozytywnej oceny Klientów o działalności urzędu, uprzejmie prosimy o wypełnienie załączonej poniżej ankiety, dotyczącej Państwa opinii i uwag na ten temat.
Druk do pobrania:
F-2 Pr-02 Ankieta badająca stopień zadowolenia klienta.pdf (215,86KB)
Uprzejmie prosimy o przesłanie wypełnionej ankiety:
- listownie na adres: Wojewódzki Inspektorat Jakości Handlowej Artykułów Rolno – Spożywczych we Wrocławiu ul. Ofiar Oświęcimskich 12, 50-069 Wrocław
- lub pocztą elektroniczną
Dziękujemy Państwu za czas poświęcony wyrażeniu Swojej opinii na temat naszego Inspektoratu
Z up. Wojewódzkiego Inspektora JHARS we Wrocławiu
Pełnomocnik ds. Systemu Zarządzania Jakością
Agnieszka Szwad