Zaproszenie do złożenia oferty WI-02-AD.2600.7.2024
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
Wojewódzki Inspektorat Jakości Handlowej Artykułów Rolno – Spożywczych we Wrocławiu, informuje, że przedłuża termin składania ofert do dnia 02 grudnia 2024r. na zadanie pod nazwą: „Sukcesywna dostawa paliw płynnych do samochodów służbowych Wojewódzkiego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno- Spożywczych we Wrocławiu” sprawa nr WI-02-AD.2600.7.2024
Jednocześnie informujemy, iż do ogłoszenia dołączono załączniki nr 1 i 2, znajdujące się na końcu ogłoszenia. Oferty należy składać na załączonym do oferty załączniku nr 1 „Formularz Ofertowy”, załącznik nr 2 stanowi integralną część oferty.
I. Nazwa oraz adres Zamawiającego:
Wojewódzki Inspektorat Jakości Handlowej Artykułów Rolno – Spożywczych we Wrocławiu
ul. Ofiar Oświęcimskich 12, 50-069 Wrocław
tel. 71 346-08-84
II. Tryb udzielenia zamówienia
Postępowanie prowadzi się z wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2024 poz. 1320) - art. 2 ust. 1 pkt. 1.
III. Opis przedmiotu zamówienia:
- Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna, bezgotówkowa dostawa paliw płynnych do samochodów służbowych Wojewódzkiego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno – Spożywczych we Wrocławiu w okresie od 01 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r. oraz dostawa 8 kart paliwowych identyfikacyjnych do samochodów służbowych Zamawiającego.
2. Przewidywana wielkość przedmiotu zamówienia wyniesie:
- Benzyna bezołowiowa PB 95 (CPV 09132100-4) - 4 000 litrów
- Olej napędowy (CPV 09134100-8) - 10 000 litrów
- Wskazane powyżej ilości paliwa są ilościami szacunkowymi i Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie zrealizowania pełnej szacunkowej wielkości zamówienia. Rzeczywista ilość zamówienia wynikać będzie z realnych potrzeb Zamawiającego i może zostać zrealizowana maksymalnie do wysokości środków finansowych przeznaczonych na ten cel.
- Dostawa polegać będzie na sukcesywnym tankowaniu samochodów służbowych Zamawiającego na stacjach paliw Oferenta na terenie całego kraju (Polski) w formie bezgotówkowej na podstawie paliwowych kart identyfikacyjnych wystawionych na każdy samochód. Ze względu na strukturę organizacyjną Zamawiającego wymaga się, aby co najmniej jedna stacja paliw znajdowała się w promieniu nie dłuższym niż 10 km od siedziby Zamawiającego tj. od ul. Ofiar Oświęcimskich 12 we Wrocławiu oraz w odległości do 20 km od siedziby Oddziału WIJHARS w Żarskiej Wsi (gmina Zgorzelec, woj. Dolnośląskie).
- Przedmiot zamówienia obejmuje również dostarczenie 8 kart paliwowych identyfikacyjnych do samochodów służbowych Zamawiającego. Tankowanie bezgotówkowe na stacjach paliw odbywać ma się bezpośrednio do samochodów służbowych Zamawiającego na podstawie w/w kart paliwowych. Dopuszcza się zmniejszenie lub zwiększenie ilości kart paliwowych bez potrzeby sporządzania aneksu do umowy.
- Na stacjach paliw Oferenta powinna istnieć możliwość bezgotówkowego skorzystania z myjni dla wszystkich samochodów Wojewódzkiego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno- Spożywczych we Wrocławiu, na podstawie kart paliwowych identyfikacyjnych.
- Zapłata za zatankowane paliwo uiszczana będzie na podstawie zbiorczej faktury wystawianej dwa razy w miesiącu, za okres nie krótszy niż 10 dni. Zapłata nastąpi przelewem na konto Wykonawcy wskazane na fakturze w uzgodnionym terminie.
- Oferowane paliwo musi odpowiadać normom jakościowym określonym w Rozporządzeniu Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 26 czerwca 2024 r. w sprawie wymagań jakościowych paliw ciekłych (Dz. U. 2024 r. poz. 1018).
IV . Termin wykonania zamówienia:
Od 1 stycznia 2025 r. do 31.12.2025 r., jednak nie dłużej nie do dnia wyczerpania środków finansowych przeznaczonych na ten cel.
V. Warunki udziału i wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Oferenci w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności do występowania w obrocie gospodarczym i posiadają aktualną koncesję w zakresie obrotu paliwami objętymi mniejszym zamówieniem, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. 2024 r. poz. 266).
W celu potwierdzenia spełnienia wymagań warunków Oferenci obowiązani są złożyć :
1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1,
2) Wykaz stacji paliw Oferenta z terenu całej Polski
3) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Jeżeli ofertę podpisuje osoba niefigurująca w dokumencie rejestrowym, do oferty należy oryginał pełnomocnictwa do podpisania oferty lub kopie poświadczoną notarialnie,
4) Kopię aktualnej koncesji na obrót paliwami w zakresie objętym przedmiotem zamówienia.
VI. Opis sposobu przygotowania oferty
Ofertę należy sporządzić w języku polskim i czytelnie. Ofertę należy sporządzić na załączonym druku „Formularz ofertowy”. Przewiduje się, że Wykonawca udzieli Zamawiającemu stałego opustu od każdego litra zakupionego po dziennej cenie sprzedaży benzyny bezołowiowej i oleju napędowego. W formularzu ofertowym należy wskazać:
- cenę jednostkową brutto (przed opustem) za 1 litr benzyny bezołowiowej Pb 95 i 1 litr oleju napędowego według stawek obowiązujących
w dniu 18.11.2024 r., pochodzącą z najbliższej stacji paliw we Wrocławiu w stosunku do siedziby WIJHARS we Wrocławiu
(ul. Ofiar Oświęcimskich 12, 50-069 Wrocław). Należy wskazać adres tej stacji paliw.
- stały opust za 1 litr paliwa,
- cenę jednostkową brutto za karty paliwowe – aktualne przez cały okres zamówienia,
Wszystkie ceny muszą być wyrażone w złotych polskich zgodnie z polskim systemem płatniczym, z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku. Opust wskazany w formularzu ofertowym musi być jednakowy dla oferowanych paliw. Wysokość opustu zawartego w ofercie będzie niezmienna w okresie trwania umowy.
Ofertę należy składać poprzez wypełnienie i podpisanie Formularza ofertowego. Wszystkie przekładane dokumenty muszą być podpisane przez upoważnionych przedstawicieli Wykonawcy, wymienionych w aktualnych dokumentach rejestrowych firmy lub osoby posiadające pisemne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo musi być złożone do oferty w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.
Każdy Oferent może złożyć tylko jedną ofertę.
VII. Miejsce i termin składania ofert
Oferty należy złożyć w terminie do dnia 22 listopada 2024 r.:
- osobiście w siedzibie Zamawiającego (ul. Ofiar Oświęcimskich 12, 50-069 Wrocław), I piętro
- w formie skanu pocztą elektroniczną na adres: sekretariat@wijhars.pl
VII. Kryteria oceny oferty :
Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które nie zostaną odrzucone przez Zamawiającego. Oferty zostaną ocenione przez
Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria: cena 100%
IX. Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty
O podjętym rozstrzygnięciu Zamawiający powiadomi za pośrednictwem strony internetowej: http://bip.wijhars.pl/
Zamawiający zawrze umowę niezwłocznie po przekazaniu zawiadomienia o wyborze oferty.
X. Termin związania ofertą
Wykonawca zostanie związany ofertą przez 30 dni (bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania oferty). Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania z ofertą.
XI. Dodatkowe informacje
Dodatkowych informacji dotyczących niniejszego zamówienia udziela Pani Izabela Marciniak, nr telefonu: 71/346 08 84,
email:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podawania przyczyny, a także
zastrzega sobie możliwość niedokonania wyboru w przypadku, gdy:
- nie zostanie złożona żadna oferta,
- procedura wyboru oferty obarczona jest wadą niemożliwą do usunięcia uniemożliwiającą udzielenia zamówienia i zawarcie umowy.
Wykonawcom, którzy złożyli oferty nie przysługuje roszczenie o zwrot kosztów uczestnictwa w zapytaniu, w tym kosztów przygotowania oferty.
Oferentom nie przysługują środki ochrony prawnej.
XII. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dolnośląski Wojewódzki Inspektor Jakości Handlowej Artykułów Rolno – Spożywczych we Wrocławiu, ul. Ofiar Oświęcimskich 12 , 50-069 Wrocław.
Informujemy, że wyznaczyliśmy Inspektora Ochrony Danych. Może Pani/Pan skontaktować się z nim poprzez wiadomość wysłaną na adres e-mail: lub listownie na adres: Wojewódzki Inspektorat Jakości Handlowej Artykułów Rolno – Spożywczych we Wrocławiu.
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu wyłonienia wykonawcy w procedurze zapytania ofertowego.
W przypadku złożenia najkorzystniejszej oferty Administrator będzie przetwarzał dane osobowe w celu zawarcia i realizacji umowy (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO), jak również do dochodzenia potencjalnych roszczeń związanych z zawartą umową (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO) oraz w celach archiwalnych (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO); dodatkowo, przepisy prawa wymagają od administratora danych przetwarzania danych dla celów podatkowych i rachunkowych.
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą:
- podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa,
- osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja niniejszego postępowania zgodnie z art. 18 oraz art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.), dalej ‘’ustawy PZP’’,
- podmioty wykonujące zadania zlecone przez Administratora, w szczególności: dostawcy usług IT, podmioty prowadzące działalność pocztową lub kurierską, podmioty świadczące usługi prawnicze, przy czym takie podmioty będą przetwarzać dane na podstawie umowy i wyłącznie zgodnie z jego poleceniami.
Okres przechowywania danych:
a) w odniesieniu do podmiotów, których oferta nie została wybrana - przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia,
b) w przypadku zawarcia umowy - do momentu obowiązywania umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania, a także po jej zakończeniu, tj.:
- przez okres 5 lat od dnia zakończenia niniejszego postępowania,
- dane zawarte na umowie – do czasu przedawnienia lub wygaśnięcia na innej podstawie ewentualnych roszczeń wynikających z umowy,
- w celach wynikających z przepisów prawa, w szczególności obowiązku przechowywania dokumentów księgowych, wystawienia faktur itp.,
Podanie przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem niezbędnym do wzięcia udziału w postępowaniu.
Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich, nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, nie będą poddawane profilowaniu.
Posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych,
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
Nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Załącznik nr 1 - Formularz_ofertowy_paliwo 2024.doc (49,50KB)
Załącznik nr 2- Klauzula RODO.docx (14,55KB)