Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Zaproszenie do złożenia oferty WI-02-AD.2600.7.2024

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY

Wojewódzki Inspektorat Jakości Handlowej Artykułów Rolno – Spożywczych we Wrocławiu, informuje, że przedłuża termin składania ofert do dnia 02 grudnia 2024r. na zadanie pod nazwą: „Sukcesywna dostawa paliw płynnych do samochodów służbowych Wojewódzkiego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno- Spożywczych we Wrocławiu” sprawa nr WI-02-AD.2600.7.2024

 Jednocześnie informujemy, iż do ogłoszenia dołączono załączniki nr 1 i 2, znajdujące się na końcu ogłoszenia. Oferty należy składać na załączonym do oferty załączniku nr 1 „Formularz Ofertowy”, załącznik nr 2 stanowi integralną część oferty.

I. Nazwa oraz adres Zamawiającego:

Wojewódzki Inspektorat Jakości Handlowej Artykułów Rolno – Spożywczych we Wrocławiu
ul. Ofiar Oświęcimskich 12, 50-069 Wrocław
tel. 71 346-08-84

II. Tryb udzielenia zamówienia

Postępowanie prowadzi się z wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2024 poz. 1320) - art. 2 ust. 1 pkt. 1.

III. Opis przedmiotu zamówienia:

  1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna, bezgotówkowa dostawa paliw płynnych do samochodów służbowych Wojewódzkiego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno – Spożywczych  we Wrocławiu w okresie od 01 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r. oraz dostawa 8 kart paliwowych identyfikacyjnych do samochodów służbowych Zamawiającego.

      2. Przewidywana wielkość przedmiotu zamówienia wyniesie:

- Benzyna bezołowiowa PB 95 (CPV 09132100-4)            - 4 000 litrów
- Olej napędowy   (CPV 09134100-8)                               - 10 000 litrów

  1. Wskazane powyżej ilości paliwa są ilościami szacunkowymi i Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie zrealizowania pełnej szacunkowej wielkości zamówienia. Rzeczywista ilość zamówienia wynikać będzie z realnych potrzeb Zamawiającego i może zostać zrealizowana maksymalnie do wysokości środków finansowych przeznaczonych na ten cel.
  2. Dostawa polegać będzie na sukcesywnym tankowaniu samochodów służbowych Zamawiającego na stacjach paliw Oferenta na terenie całego kraju (Polski) w formie bezgotówkowej na podstawie paliwowych kart identyfikacyjnych wystawionych na każdy samochód. Ze względu na strukturę organizacyjną Zamawiającego wymaga się, aby co najmniej jedna stacja paliw znajdowała się w promieniu nie dłuższym niż 10 km od siedziby Zamawiającego tj. od ul. Ofiar Oświęcimskich 12 we Wrocławiu oraz w odległości do 20 km od siedziby Oddziału WIJHARS w Żarskiej Wsi (gmina Zgorzelec, woj. Dolnośląskie).
  3. Przedmiot zamówienia obejmuje również dostarczenie 8 kart paliwowych identyfikacyjnych do samochodów służbowych Zamawiającego. Tankowanie bezgotówkowe na stacjach paliw odbywać ma się bezpośrednio do samochodów służbowych Zamawiającego na podstawie w/w kart paliwowych. Dopuszcza się zmniejszenie lub zwiększenie ilości kart paliwowych bez potrzeby sporządzania aneksu do umowy.
  4. Na stacjach paliw Oferenta powinna istnieć możliwość bezgotówkowego skorzystania z myjni dla wszystkich samochodów Wojewódzkiego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno- Spożywczych we Wrocławiu, na podstawie kart paliwowych identyfikacyjnych.
  5. Zapłata za zatankowane paliwo uiszczana będzie na podstawie zbiorczej faktury wystawianej dwa razy w miesiącu, za okres nie krótszy niż 10 dni. Zapłata nastąpi przelewem na konto Wykonawcy wskazane na fakturze w uzgodnionym terminie.
  6. Oferowane paliwo musi odpowiadać normom jakościowym określonym w Rozporządzeniu Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 26 czerwca 2024 r. w sprawie  wymagań jakościowych  paliw ciekłych (Dz. U. 2024 r. poz. 1018).

IV . Termin wykonania zamówienia:

Od 1 stycznia 2025 r. do 31.12.2025 r., jednak nie dłużej nie do dnia wyczerpania środków finansowych przeznaczonych na ten cel.

V.  Warunki udziału i wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Oferenci w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności do występowania w obrocie gospodarczym i posiadają aktualną koncesję w zakresie obrotu paliwami objętymi mniejszym zamówieniem, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. 2024 r. poz. 266).

W celu potwierdzenia spełnienia wymagań warunków Oferenci obowiązani są złożyć :
1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1,
2) Wykaz stacji paliw Oferenta z terenu całej Polski
3) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Jeżeli ofertę podpisuje osoba niefigurująca w dokumencie rejestrowym, do oferty  należy oryginał pełnomocnictwa do podpisania oferty lub kopie poświadczoną notarialnie,
4) Kopię aktualnej koncesji na obrót paliwami w zakresie objętym przedmiotem zamówienia.

VI. Opis sposobu przygotowania oferty

Ofertę należy sporządzić w języku polskim i czytelnie. Ofertę należy sporządzić na załączonym druku „Formularz ofertowy”. Przewiduje się, że Wykonawca udzieli Zamawiającemu stałego opustu od każdego litra zakupionego po dziennej cenie sprzedaży benzyny bezołowiowej i oleju napędowego. W formularzu ofertowym należy wskazać:
- cenę jednostkową brutto (przed opustem) za 1 litr benzyny bezołowiowej Pb 95 i 1 litr oleju napędowego według stawek obowiązujących
  w dniu 18.11.2024 r., pochodzącą z najbliższej stacji paliw we Wrocławiu w stosunku do siedziby WIJHARS we Wrocławiu
  (ul. Ofiar Oświęcimskich 12, 50-069 Wrocław). Należy wskazać adres tej stacji paliw.
- stały opust za 1 litr paliwa,
- cenę jednostkową brutto za karty paliwowe – aktualne przez cały okres zamówienia,

        Wszystkie ceny muszą być wyrażone w złotych polskich zgodnie z polskim systemem płatniczym, z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku. Opust wskazany w formularzu ofertowym musi być jednakowy dla oferowanych paliw. Wysokość opustu zawartego w ofercie będzie niezmienna w okresie trwania umowy.

        Ofertę należy składać poprzez wypełnienie i podpisanie Formularza ofertowego. Wszystkie przekładane dokumenty muszą być podpisane przez upoważnionych przedstawicieli Wykonawcy, wymienionych w aktualnych dokumentach rejestrowych firmy lub osoby posiadające pisemne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo musi być złożone do oferty w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.

          Każdy Oferent może złożyć tylko jedną ofertę.

    VII. Miejsce i termin składania ofert

         Oferty należy złożyć w terminie do dnia 22 listopada 2024 r.:

- osobiście w siedzibie Zamawiającego (ul. Ofiar Oświęcimskich 12, 50-069 Wrocław), I piętro
- w formie skanu pocztą elektroniczną na adres: sekretariat@wijhars.pl

      VII. Kryteria oceny oferty :

     Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które nie zostaną odrzucone przez Zamawiającego. Oferty zostaną ocenione przez   
     Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria: cena 100%

IX. Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty

           O podjętym rozstrzygnięciu Zamawiający powiadomi za pośrednictwem strony internetowej: http://bip.wijhars.pl/        

 Zamawiający zawrze umowę niezwłocznie po przekazaniu zawiadomienia o wyborze oferty.

       X. Termin związania ofertą

Wykonawca zostanie związany ofertą przez 30 dni (bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania oferty). Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania z ofertą.

      XI. Dodatkowe informacje

            Dodatkowych informacji dotyczących niniejszego zamówienia udziela Pani Izabela Marciniak,  nr telefonu: 71/346 08 84,
            email:

 

            Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podawania przyczyny, a także
            zastrzega sobie możliwość niedokonania wyboru w przypadku, gdy:
            - nie zostanie złożona żadna oferta,
            - procedura wyboru oferty obarczona jest wadą niemożliwą do usunięcia uniemożliwiającą udzielenia zamówienia i zawarcie umowy.

Wykonawcom, którzy złożyli oferty nie przysługuje roszczenie o zwrot kosztów uczestnictwa w zapytaniu, w tym kosztów przygotowania oferty. 

Oferentom nie przysługują środki ochrony prawnej.

    XII. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dolnośląski Wojewódzki Inspektor Jakości Handlowej Artykułów Rolno – Spożywczych we Wrocławiu, ul. Ofiar Oświęcimskich 12 , 50-069 Wrocław.

Informujemy, że wyznaczyliśmy Inspektora Ochrony Danych. Może Pani/Pan skontaktować się z nim poprzez wiadomość wysłaną na adres e-mail: lub listownie na adres: Wojewódzki Inspektorat Jakości Handlowej Artykułów Rolno – Spożywczych we Wrocławiu.

Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu wyłonienia wykonawcy w procedurze zapytania ofertowego.

W przypadku złożenia najkorzystniejszej oferty Administrator będzie przetwarzał dane osobowe w celu zawarcia i realizacji umowy (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO), jak również do dochodzenia potencjalnych roszczeń związanych z zawartą umową (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO) oraz w celach archiwalnych (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO); dodatkowo, przepisy prawa wymagają od administratora danych przetwarzania danych dla celów podatkowych i rachunkowych.

Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą:
-  podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa,
- osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja niniejszego postępowania zgodnie z art. 18 oraz art. 74 ust. 3 ustawy z dnia  11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1129  ze zm.), dalej ‘’ustawy PZP’’,
- podmioty wykonujące zadania zlecone przez Administratora, w szczególności: dostawcy usług IT, podmioty prowadzące działalność pocztową lub kurierską, podmioty świadczące usługi prawnicze, przy czym takie podmioty będą przetwarzać dane na podstawie umowy i wyłącznie zgodnie z jego poleceniami.

Okres przechowywania danych:

a) w odniesieniu do podmiotów, których oferta nie została wybrana - przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia,
b) w przypadku zawarcia umowy - do momentu obowiązywania umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania, a także po jej zakończeniu, tj.:
- przez okres 5 lat od dnia zakończenia niniejszego postępowania,
- dane zawarte na umowie – do czasu przedawnienia lub wygaśnięcia na innej podstawie ewentualnych roszczeń wynikających z umowy,
- w celach wynikających z przepisów prawa, w szczególności obowiązku przechowywania dokumentów księgowych, wystawienia faktur itp.,

Podanie przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem niezbędnym do wzięcia udziału w postępowaniu.

Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich, nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, nie będą poddawane profilowaniu.

Posiada Pani/Pan:

− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych,
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,
−  prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

Nie przysługuje Pani/Panu:

−  w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
−  prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
−  na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Załącznik nr 1 - DOCFormularz_ofertowy_paliwo 2024.doc (49,50KB)
Załącznik nr 2- DOCXKlauzula RODO.docx (14,55KB)