Szanowni Państwo,


Wojewódzki Inspektorat Jakości Handlowej Artykułów Rolno – Spożywczych we Wrocławiu, wdrażając System Zarządzania Jakością zgodny z wymaganiami normy PN-EN ISO 9001:2001 ma na celu osiągnięcie i utrzymanie wysokiego poziomu jakości pracy na wszystkich etapach realizowanych zadań, utrwalenie dobrego wizerunku członków korpusu służby cywilnej oraz spełnienie oczekiwań Klientów.

Mając na uwadze stałe doskonalenie metod funkcjonowania Inspektoratu oraz uzyskanie pozytywnej oceny Klientów o działalności urzędu, uprzejmie prosimy o wypełnienie załączonej poniżej ankiety, dotyczącej Państwa opinii i uwag na ten temat.


             Ankieta badająca stopień zadowolenia klienta              


doc

 

             Ankieta badająca stopień zadowolenia klienta              

pdf


Uprzejmie prosimy o przesłanie wypełnionej ankiety listownie na adres:

Wojewódzki Inspektorat Jakości Handlowej Artykułów Rolno – Spożywczych we Wrocławiu
ul. Ofiar Oświęcimskich 12, 50-069 Wrocław

lub pocztą elektroniczną Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

Dziękujemy Państwu za czas poświęcony wyrażeniu Swojej opinii na temat naszego Inspektoratu

Z up. Wojewódzkiego Inspektora JHARS we Wrocławiu
Pełnomocnik ds. Systemu Zarządzania Jakością
Agnieszka Szwad


Wytworzył: Agnieszka Szwad
Data informacji: 2010-12-06 18:26:05
Opublikował: Andrzej Kozioł
Data publikacji: 2010-12-09 08:07:54
Odsłon: 5410
Dziennik zmian